.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعلام شرایط بیمه دانشجویی تامین اجتماعی
مدیرکل تامین اجتماعی مازندران شرایط ثبت نام بیمه دانشجویی را اعلام کرد.

به گزارش شمال نیوز، محمودی گفت:دانشجویان همه مقاطع تحصیلی که حداقل سن آن‌ها ۱۸ سال و حداکثر ۵۰ سال باشد می‌توانند با داشتن کارت دانشجویی به سایت سامانه ۳۰۷۰ و یا به سایت es.tamin.ir مراجعه و اطلاعات خود بارگذاری و به صورت غیرحضوری برای بیمه دانشجویی ثبت نام کنند.

 

۱- نرخ حق بیمه دانشجویی ۱۴ درصد که ۱۲ درصد آن سهم بیمه گذار و ۲ درصد سهم دولت است و دارای حمایت‌های بازنشستگی و فوت بعد از بازنشستگی خواهد بود.

 

۲- نرخ حق بیمه دانشجویی ۱۶ درصد که ۱۴ درصد آن سهم بیمه گذار و ۲ درصد سهم دولت بوده و دارای حمایت‌های بازنشستگی و فوت بعد از بازنشستگی است.

 

۳- نرخ حق بیمه دانشجویی ۲۰ درصد که ۱۸ درصد آن سهم بیمه گذار و ۲ درصد سهم دولت است و تعهدات مرتبط به بازنشستگی، فوت و همچنین از کار افتادگی را شامل می‌شود.

 

افرادی که تمایل دارند از خدماتی درمانی بیمه دانشجویی برخوردار شوند علاوه به این مبلغ باید به ازای هر نفر ۷۳ هزار و ۵۰۰ تومان واریز کنند.

 

دانشجویان در حین تحصیل، می‌توانند درخواست بیمه دانشجویی را ارائه کنند و بلافاصله بعد از ثبت‌نام و آغاز بیمه‌پردازی، سوابق بیمه‌ای برای آن‌ها ایجاد می‌شود و از خدمات این سازمان برخوردار می‌شوند.

 

سوابق بیمه‌ای دانشجویان از روز ثبت‌نام در سامانه سازمان تأمین اجتماعی محاسبه و مبنای ارائه خدمات به این افراد خواهد بود و سابقه بیمه دانشجویان تفاوتی با سایر انواع سوابق بیمه ندارد.

 

به گفته محمودی سابقه بیمه دانشجویی ذیل بیمه مشاغل آزاد تعریف شده است و در زمان احراز شرایط بازنشستگی تمامی سنوات بیمه‌پردازی اعم از سوابق بیمه اجباری، بیمه اختیاری و بیمه دانشجویی به عنوان سابقه موثر لحاظ می‌شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.